Mocks?

Okay, as you all are probably aware at this moment in time, I’m not all that bothered by the leaving cert. I’m not sure if its just that it hasn’t hit me yet, or I genuinely don’t give a damn. I suppose I’ll soon find out.

Anyway, so the mocks are coming up next week and run for 2 weeks in our school. I am missing days 1 and 2 because I’m going to a camera show in Birmingham. But don’t fret, I actually went to the teachers and I have organized to take the exams at another time.ย  Then I miss a morning in the following week due to my driving test, which, personally, I rate 10 times more important than the leaving cert.

I fear every time I write here that it becomes a public display of my “give a damn” being broken. Honestly I try not to convey things like that, but I suppose it comes across as that.

I haven’t started studying just yet, I am spending the week catching up on business maters, and other stuff involving money. Maybe I’ll give things a look over the night before each exam, we’ll see. But I’ll keep yall’ updated as i go ๐Ÿ˜€

Until then, have fun!

10 thoughts on “Mocks?”

  1. Sorry but why do you post a blog here when you are a complete a and utter waster?? This site is surely for people focusing on the LC and trying to do well not for waster’s like you to go around with the “Im so great” attitude. It’s people like you that have turned the economy to crap.

  2. complete and utter seems a bit shrude there Anon. But yeah i have to agree, I thought the site was about people doing the leaving..

    “Itโ€™s people like you that have turned the economy to crap.”

    I don’t agree with that however. The leaving isn’t for everyone, but i would like to see more of an effort from this guy

  3. I don’t really care about the Leaving at all. I know that I need it to get to university but beyond that I don’t care. I could do well, but I don’t need to, and a year from now, if I get the place I want, I won’t give a damn about the LC.

  4. Paul, guessing you didn’t do the HPAT then? ๐Ÿ˜‰
    interesting views, but at the end of the day it’s just an exam to educate and meant to ultimately motivate teenage adults in preparation for the real world. Can’t think of any other way to do it, obviously a lot of changes can be made but there will always be an exam. It’s certainly an inconvenience but kinda essential.
    I like this post, shows diversity across the site and the bloggers. ๐Ÿ™‚

  5. stephen(anon):
    “a complete a and utter waster” WTF? lol, Yes, I’m a waster because i give a dam about my life. I’m a waster because i think your life becins now when you leave school, but when you are born; I’m a waster because i spend time trying to make money. So, why do you think I’m a complete and utter waster? I’ve given you my reasons.

    “…wasterโ€™s like you to go around with the โ€œIm so greatโ€ attitude”. I’m flattered you would consider me great. I personally don’t rate myself above anyone else, i have my good points and i have my bad points, no more or less than anyone else. Once again though, i am flattered you would consider me superior.

    “Itโ€™s people like you that have turned the economy to crap” i can tell from this statement you’re no business student. Its obviously people like me that have ruined the economy. I was the banker loaning out all the money that i knew people couldn’t repay. I was the CEO of ALL the corporate whores who drove inflation higher and higher. Yes my friends, Eddie Hobbs was wrong, it was me that caused the recession.

    Anyway, yea…

    Pete:
    I’ll be honest with you, i would like to see a bit more effort from me too. Maybe I’ll try to improve myself over time.

    eamonn:
    couldn’t agree more. The leaving cert is just a game to win some points. I just feel bitter that i have to get points to get into college to learn what i want.

  6. In regard to the negative comments, well, I disagree.

    I like having you here Paul! It wouldn’t exactly be a realistic Leaving Cert blog if it was all written by Medicine hopefuls!
    Let’s be fair, most people don’t care a whole lot.

    Paul’s Blog: <3

  7. Haha, thanks!

    Indeed. I promise the internet i will make an effort. But yea…. thankfully electronic engineering isn’t a very sought after job!

    POWR TO TEH GEEKS

  8. Woah people need to find a better outlet for their exam stress :O

    Go talk about it on the forum ๐Ÿ˜‰

    Every time I start to stress, Paul, I’ll read your blogs ๐Ÿ˜€

  9. Zenith Quinntendo

    Did my leaving last year! The difficulty is way exaggerated!
    i was aiming for 400 points with 7 subjects( i didn’t know till the day that you only count your best 6! :L) and ended up getting 440 points with 6 subjects!
    If you pay attention in class and understand everything you’ll do good!
    Study you’ll excel!

Leave a Reply